tel.:+48 (17) 87 00 311           ZALOGUJ SIĘ       REJESTRACJA

FAQ

  1. Czy porcelana bądź szkło jest sprawdzane przed zapakowaniem i wysłaniem?

    Towar jest zawsze sprawdzany przez pracowników naszej Firmy przed zapakowaniem i wysłaniem go do klienta.
     
  2. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

    Dostawa jest realizowana dla przesyłek paczkowych przez kuriera UPS. Maksymalny czas dostawy to 48h roboczych. Dostawy paletowe realizowane są przez kuriera Fedex lub K-ex i czas realizacji dostawy to do 48h roboczych. Jeśli podczas składania zamówienia Klient podał prawidłowy adres e-mail to na ten adres przyjdzie potwierdzenie nadania przesyłki wraz z numerem listu do śledzenia we własnym zakresie.
     
  3. Czy muszę sprawdzić paczkę przy kurierze?

    Klient jeśli sobie życzy, to oczywiście ma takie prawo, ale nie ma obowiązku sprawdzania przesyłki.
     
  4. Co jeśli nie sprawdzę przesyłki u kuriera, a po rozpakowaniu okaże się że coś jest stłuczone?

    Drogi kliencie nic się nie martw, przyjmujemy reklamacje telefonicznie lub mailowo i rozpatrywane są zazwyczaj po przesłaniu zdjęcia z uszkodzonym towarem. Wymagamy jedynie, aby taka reklamacja została zgłoszona jak najszybciej.
     
  5. Co zrobić jeśli sprawdzany towar przy kurierze okaże się uszkodzony?

    W takiej sytuacji kurier powinien spisać protokół, w którym będą wyszczególnione elementy, które zostały uszkodzone. Po spisaniu protokołu proszę zgłosić takie zdarzenie kontaktując się z nami.
     
  6. Trochę się obawiam, czy zamówione przeze mnie kieliszki dotrą w całości. W jaki sposób zapakowana jest paczka?

    Paczka zapakowana jest w dodatkowy karton, który jest skutecznie zabezpieczony dużą ilością materiału amortyzującego uderzenia oraz odpowiednio oznakowany naklejkami "uwaga szkło".
     
  7. A co jeśli kurier nie zastanie mnie w domu? Co z moją paczką?

    Firma UPS ma swoje wytyczne odnośnie takiej sytuacji, a mianowicie: w przypadku nieobecności odbiorcy kurier zostawia powiadomienie, które w UPS nazywa się UPS InfoNotice. W górnej części powiadomienia InfoNotice znajduje się data pozostawienia go oraz informacja, czy była to pierwsza, druga czy ostatnia próba doręczenia (kurier UPS`u ma 3 próby doręczenia). Jeśli firmie UPS nie uda się dostarczyć przesyłki w tych trzech podejściach, przesyłka będzie przetrzymana w najbliższym obiekcie firmy UPS przez pięć dni, a następnie zostanie zwrócona do nadawcy.

    Ponadto, w liście przewozowym zawsze wpisujemy numer telefonu podany przez Klienta. Jeśli Kurier nie zastanie adresata, wówczas powinien skontaktować się z nim telefonicznie.
     
  8. Jaki jest koszt przesyłki przy płatności przelewem?

    Jeżeli wartość zamówienia nie przekracza 499 zł. koszt takiego zamówienia płaconego z góry wynosi 14,99 zł. Powyżej 499 zł przy płatności z góry wynosi 0 zł.
     
  9. Zapłaciłam przelewem za towar, kiedy go otrzymam?

    Przesyłki są wysyłane zwyczajowo na następny dzień roboczy po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Jeśli chcesz przyśpieszyć realizację swojego zamówienia, wyślij potwierdzenie dokonania wpłaty na nasz adres mailowy: sklep@helios-szklo.pl
     
  10. Jaki jest koszt przesyłki gdy płacę u kuriera?

    W zależności czy zamówienie przekracza 499 zł: jeśli przekracza to 4 zł, jeśli nie to 18,99 zł. (14,99 zł koszt przesyłki + 4 zł pobranie)
     
  11. A co w przypadku gdy chcę kupić np. serwis którego nie ma u Was na stronie?

    Nie wszystko co mamy w sklepie Helios K.Kozdraś Sp.J. jest na stronie internetowej. Dlatego prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, a my sprawdzimy jego dostępność. Jeśli nie będziemy go mieć "od ręki", to z Fabryki go dla Ciebie zamówimy.
     
  12. Na jaki nr konta mam przelać pieniądze za złożone zamówienie?

    W razie wybrania opcji "płatność przelewem" prosimy o wpłacenie należnej kwoty na konto naszego sklepu:

    HELIOS K. Kozdraś Sp. Jawna
    Rzeszów, ul. Przemysłowa 14,
    Pekao S.A. O/Rzeszów nr: 58 1240 4751 1111 0000 5512 4070.
    Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer zamówienia (numer ten jest podany w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia) i dopisać hasło "Zamówienie internetowe".
     
  13. Chcę aby przesyłka została dostarczona mojej Mamie w Wielkiej Brytanii, czy kwota 14,99 zł mnie obowiązuje?

    Kwota 14,99 zł obowiązuje tylko dla przesyłek wysyłanych w obrębie Polski. Jeśli Klient życzy sobie, aby wysłać towar za granicę, wówczas indywidualnie przeliczamy koszty dostawy, które uzależnione są od ciężaru i wielkości paczki oraz kraju do którego wysyłamy towar.